dinsdag 11 oktober 2016

Olivier

In mijn jeugdjaren las ik met veel plezier de boeken over de tweeling Adriaan en Olivier van Leonhard Huizinga.

Voeg daar de onvolprezen Heer van stand Olivier B. Bommel aan toe en als bibliothecaris was ik verkocht als je begrijpt wat ik bedoel.

Het mag dan ook geen verbazing wekken, dat ik volgaarne voldeed aan het verzoek van de droogtrainingsgroep van de IJVL om vanavond op te draven voor het etentje van voorgenoemde groep. Deze vond plaats in Belgisch biercafé "Olivier" aan de Hooigracht in Leiden.
Met 15 mannen en vrouwen hadden we een gezellige avond, waarbij we afscheid namen van Jaap de Gorter als trainer. Het eten was prima, door de vele verschillende bieren was het lastig kiezen uit het vele gerstenat. Hoe dan ook was het een gezellige afsluiting van het droogtrainingsseizoen 2016 nu het schaatsseizoen 2016-2017 van start was gegaan. Maar na de soms tropische zomertrainingen is Olivier's Army er klaar voor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten