donderdag 4 februari 2010

Youtube

Wie opslaan van filmmateriaal zegt, zegt eigenlijk ook een beetje youtube. Er bestaan natuurlijk meer mogelijkheden op het web, maar youtube is toch eigenlijk wel een begrip.
Zelf maak ik er sinds ruim een jaar geleden ook gebruik van om filmpjes op mijn weblog te kunnen zetten, zonder dat het veel ruimte kost, dankzij de zogenaamde embedded links. Je kopieert deze embedded link, waarbij je de link TWEE keer blauw moet maken en je plakt hem in je blog en je hebt daar rechtstreeks toegang tot het filmmateriaal. Op deze wijze zet ik ook veel toepasselijke muziek op mijn weblog.
Hier is mijn youtubemateriaal.
En om te laten zien, hoe dit dan werkt twee filmpjes van één van de allermooiste dagen van 2010, ééntje MET weeralarm!

en

Geen opmerkingen:

Een reactie posten