maandag 6 februari 2012

Doelgroep


Het is een bekend feit: meten is weten. Veel gegevens kun je tegenwoordig uit de computer halen. Zo ook het bereik van je eigen weblog.
Sinds augustus 2008 heb ik mijn sportweblog www.bertbreed.blogspot.com waar onder andere al mijn sportverhalen op te vinden zijn.
In de afgelopen jaren zag ik bij natuurijsperiodes een flinke piek in het bezoek op mijn website.

Maar zoals uit bovenstaande berglandschap is af te lezen: de afgelopen maand piek ik enorm. Was 7100 bezoekers in een maand begin 2010 mijn absolute top en 7600 in december van dat jaar, in januari 2012 scoorde ik ineens 9229 en vandaag, op 6 februari, heb ik de grens van 10.000 bezoekers al gepasseerd. Om 20.30 stond de teller op 10.496.
En dan hebben we nog 23 dagen te gaan!
Kortom, mijn doelgroep weet mij te vinden in natuurijsperiodes. Ik heb kennelijk een zekere naam en faam opgebouwd op het terrein van schaatsen op natuurijs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten