maandag 26 maart 2012

Armband gevonden in Den Haag


Zaterdagavond kwam ik terug van een fantastische dag in Thialf in Heerenveen. Helaas miste ik op Den Haag Centraal precies de aansluitende trein naar De Vink. Ik wandelde wat rond op het inmiddels afgekoelde station en vond op perron 7, waar ik de stoptrein van en naar Haarlem zou nemen, een armband.
Uiteraard nam ik de armband mee en zocht naar een manier om deze armband weer bij de rechtmatige eigenaar terug te krijgen. Zodoende plaatste ik deze tekst op www.doormijverloren.nl : "Armband gevonden op perron 7 van Centraal Station" onder het kopje "Armband gevonden in Den Haag".
Om het bereik wat te vergroten, zette ik dit ook op Twitter: Armband gevonden in Den%20Haag http://www.doormijgevonden.nl/bekijk.php?id=40479 zodat de kans groter is, dat de rechtmatige eigenaresse, want daar ga ik voor het gemak maar van uit, haar armband terug kan krijgen.
Ik geef verder geen beschrijving van de armband. De eigenaresse zal deze ongetwijfeld aan mij kunnen geven, zodat dit mijn verificatiemiddel is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten