maandag 9 januari 2012

IJsstrijd


Net als de afgelopen jaren doe ik ook in 2012 weer mee met IJsstrijd, de opvolger van de Nierstichting Elfstedentocht. De bedoeling is, dat ik weer 200 km ga schaatsen. IJsstrijd vindt plaats op Flevonice op zondag 4 maart.
Ik doe mee onder de naam "Een Breede sLach".

Wie mij wenst te steunen, kan dat doen op http://www.ijsstrijd.nl/acties/bert-breed/een-breede-slach/
Ieder bedrag is uiteraard welkom.
Wie het geld liever persoonlijk aan mij geeft: dat kan ook. Ik zorg er dan voor, dat het geld via "Een Breede sLach" op de rekening van de Nierstichting gestort wordt.

Na de 230 km schaatsen in de Leidse IJshal bij de 1000 rondjes van Leiden ten behoeve van Serious Request, ga ik begin maart dus op herhaling, zij het nu voor een ander goed doel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten