zondag 13 oktober 2013

Groene tas

Hoeveel jaar ik de groene tas al in mijn fietstas heb gestopt op weg naar of van mijn werk: ik zou het niet weten. Het zijn in ieder geval heel wat keren geweest.

De tas stamt sowieso uit de vorige eeuw. Ik vermoed, dat ik de tas tussen de 15 en 20 jaar met me meeneem. Het stamt nog uit de tijd, dat ik hoofd was van filiaal Katwijk aan den Rijn, dat op 31 december 2013 na 32 jaar definitief de deuren gaat sluiten.

Dat moment is ook voor mijn groene Nomadtas gekomen.

Maar dat heeft meer te maken, dat het telkens open gaat. De rits is gewoon op.
Daar je echter niet zonder werktas kunt, is er al een vervangend exemplaar. Tweedehands, dat wel.

Ik neem Ada's oude werktas over. Kunnen we kijken, of deze bruine Nomad net zo lang mee gaat als de groene tas.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten