vrijdag 22 januari 2010

Dubbelbreed


Ja, ja, een tweede blog. Buiten het bij vele bekenden al bekende sportweblog http://www.bertbreed.blogspot.com/ heb ik hier een tweede blogspot gemaakt om met een aantal collega's samen nog een keer 23 Dingen te doorlopen.
Net als bij sport ligt de kracht van een oefening in de herhaling. Zo heb ik deze week toch nog geleerd, hoe ik links moet maken in een blog. Toch handig. Alleen had ik deze mogelijkheid niet zo snel gevonden.
Ineke en Walter hadden deze reactie geplaatst op de weblog van Monique: Eerst typ je de tekst waar de link 'onder verdwijnt'. Vervolgens selecteer je de tekst. Dan klik je op het linkicoontje. De link die je wilt toevoegen typ of plak je daarin, druk op OK en de link zit erin.
Hier wil ik nog een aanvulling op geven: je moet Tijdelijk toestemming geven in de blauwe balk, die bovenaan blogspot verschijnt, voordat je de link toe kunt voegen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten