donderdag 10 juni 2010

"Tweet tweet"


Het is de tijd van het jaar, dat de vogeltjes uit hun nesten vliegen met een vrolijk "Twiet twiet". Dit is de Nederlandse vertaling van "Tweet tweet". Sinds een jaar zit ik namelijk op Twitter: dit was het eerste bericht, dat ik de wereld in zond: Ik luister naar "Money" van Pink Floyd, terwijl ik mijn eerste twitterbericht de wereld in stuur.
3:30 PM Jun 24th, 2009 via web
Ik ben te vinden op https://twitter.com/BertBreed/following
Het mooiste was, dat ik meteen nadat ik me had aangemeld, een enthousiast mailtje van mijn oudste dochter kreeg met de tekst: "Mijn vader wordt ook een keer modern".
Hoewel het op zich een handig middel kan zijn voor het snel verspreiden van berichten, ben ik toch weinig op Twitter te vinden. Ik ben meer een man van het langere werk, zoals bloggen. Daar kun je tenminste een afgerond verhaal kwijt.
Dus van mij hoor je weinig "Tweet tweet" en al helemaal geen "Twiet twiet". Men mocht eens denken, dat ik een vreemde vogel ben.....


3 opmerkingen:

  1. Ja Bert, elk vogeltje zingt zoals het gebekt is. Daar kan je niets aan doen ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zit op Terschelling naar jouw Flairck te luisteren!!!! regent als de klere, ben de bibliotheek maar ingedoken. Lekker warm en even de kleren laten drogen.Flaick voor de eerste keer gehoord in "De Burcht" in Leiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Vera,

    Ga jij woensdag en donderdag maar genieten van de 4tuoze matroze op Skylge!

    Groetjes,
    Bert

    BeantwoordenVerwijderen