woensdag 5 september 2018

Opera

Het had vannacht al behoorlijk geregend en er was ook regelmatig onweer. Het was het begin van een voor het westen van het land zeer natte dag.

Voordat ik naar mijn werk zou gaan fietsen, wilde ik nog even op Buienradar kijken, of er nog een onweersbui zat aan te komen, waar ik rekening mee moest houden.
Bij het opstarten van Google Chrome kreeg ik echter een blauw scherm, dat er een probleem was. De computer zou afgesloten worden en opnieuw opstarten.
Tot tweemaal toe verscheen echter het blauwe scherm weer. Maar ja, we leven dan ook op een blauwe planeet.

Een test met Internet Explorer en Opera als browser wees uit, dat het probleem zich alleen bij Chrome voordeed.
Nu wil het toeval, dat er vanmiddag een computerdeskundige in Hoornes/Rijnsoever aanwezig was. Ik legde hem mijn probleem voor. Hij legde uit, hoe ik Chrome kon verwijderen en daarna opnieuw kon installeren. Dan zou het probleem over zijn.
Thuis gekomen bleek dat echter niet het geval. Het verwijderen lukte prima, het downloaden ook, maar de proef op de som mislukte.

Ik verwijderde Chrome derhalve nogmaals en maakte van het Spaanse Opera mijn browser. Mijn Symbaloo-pagina als startpagina was zo geplaatst en de Spaanse Opera klonk als een klok!

Met al dat gedoe was het na het avondeten al kwart over 7. Daar ik me nog om moest kleden, zou het onmogelijk zijn om om half 8 in Leiderdorp te zijn voor de wekelijkse skeelertraining.
Ik wijzigde mijn plan en trok mijn hardloopschoenen aan en ging een kilometer of 6 in en om de Stevenshof lopen.

Na me gedoucht te hebben, kon ik prima uit de voeten met Opera.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten