maandag 8 februari 2010

2-0

Bij 2-0 gaan je gedachten in eerste instantie uit naar de uitslag van een voetbalwedstrijd, maar daar heeft dit niet zo veel mee te maken. Dankzij 23dingen gaan we druk aan de slag met nieuwe ontwikkelingen op het web. Het lijkt wel een beetje op een "snuffelstage". Daar ik het vorig jaar al op eigen houtje volbracht heb, heb ik wat meer afstand gekregen tot 2-0, althans, tot een flink deel ervan. Sommige toepassingen gebruik ik zeer vaak, zoals mijn sportweblog.
Andere zaken, zoals Delicious, zijn wat in de vergetelheid geraakt. Symbaloo, met deels dezelfde toepassingswaarde, pas ik sinds een maand wel toe. Een heerlijke site, waar je je eigen favorieten bij elkaar hebt.
23dingen is een prima oefenplek om toepassingen op internet, die voor jou NUTTIG zijn, te gaan gebruiken, terwijl je toch kennis hebt genomen van zaken, die je niet gaat gebruiken. Je weet in ieder geval, wat het inhoudt.
Stond niet ergens in de Bijbel: "Beproeft alles en behoudt het goede"?
Bij voetbal is 2-0 voor de thuisclub een heel gewone uitslag. Maar op web 2-0 kom je af en toe leuke verrassingen tegen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten