dinsdag 2 april 2013

Schouderklopje

Als bibliothecaris in de frontoffice sta je in direct contact met de klanten. Uiteraard probeer je hen zo goed mogelijk te helpen. En natuurlijk lukt dat de ene keer beter dan de andere keer. Maar het uitgangspunt is en blijft: service is geen afdeling, maar een mentaliteit.
Het komt dan ook regelmatig voor, dat je van een klant een compliment in ontvangst mag nemen.

Vanmiddag kwam een oudere vrouw vragen om boeken van Elisabeth Musser. Ik hielp haar met zoeken en in de kast met spannende boeken stond een serie van 3 opeenvolgende romans op de onderste plank.

Ik bukte, reikte haar de 3 delen aan en toen ik weer rechtop stond, kreeg ik tot mijn stomme verbazing letterlijk een schouderklopje.

1 opmerking:

  1. Beter een schouderklopje dan dat ze in je bil kneep, net zoals Sagan zondag bij de prijsuitreiking van de ronde van Vlaanderen bij de ronde miss deed :-)

    BeantwoordenVerwijderen