woensdag 29 juni 2016

Offline.nl

Vol enthousiasme kregen we een brief van online.nl, dat op 28 juni het een en ander omgezet zou worden, waardoor we een veel snellere verbinding zouden krijgen. Het modem zou opnieuw opstarten. Indien het niet zou lukken, dan moest je de stekker er 30 seconden uit trekken en dan zou alles goed komen. Zo niet in Huize Breed.
Het modem wilde niet opstarten, dus ik belde naar het expertteam. Een mevrouw hielp mij en er zou zowaar diezelfde dag nog iemand langskomen met een nieuw modem. Ik moest er alleen voor zorgen, dat ik de hele middag thuis was.
Ik verving mezelf 's middags in Valkenburg, maar ik fietste 's ochtends nog wel even naar dit filiaal om zelf nog wat internetzaken af te handelen. De hele middag wachtte ik van 12 tot 6 uur voor Jan Doedel.

Het voelde aan als huisarrest. Ik moest in de buurt van de telefoon blijven, want ik zou gebeld worden als men eraan zou komen. Niet dus.
Na een paar telefoontjes naar online met telkens andere medewerkers werd een afspraak gemaakt voor vrijdagmorgen. Daar ik toch nog wat zaken af wilde handelen via de mail en aan mijn blog wilde werken fietste ik 's avonds nogmaals naar Valkenburg. De regen kon mij niet deren. Ik was blij, dat ik even naar buiten kon. Huisarrest is ook niet alles, net zo min als gedwongen offline zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten