vrijdag 10 juni 2011

Hectische week

Het was, na het heerlijke fietsweekeinde in en om Alkmaar, een hectische week. Maandag was er een herhalingscursus "levensreddende handelingen" voor de BHV-ers met de nodige lachpartijen tussendoor. Het is overbodig om te vermelden, dat ik een duit in het zakje deed. Zo kreeg ik te horen, dat ik ibbelig kan zijn, hetgeen bij mij meteen Ibbeltje van Annie M.G. Schmidt in herinnering riep.

's Middags mocht ik het brandalarm af laten gaan, het voorrecht als je preventiemedewerker bent.
De rest van die dag en de twee dagen erop ben ik druk bezig geweest met het zomerrooster, waarna op donderdag het uur U aanbrak: de eerste uitlening met BicatWise. Meestal gaat dit gepaard met kinderziektes. Maar donderdag draaide alles als een tierelier. Gelukkig!

Het was echter zeer hectisch. De uitlening was reuze gezellig en zeer druk. Ondanks de aanwezigheid van superopruimer Annemarie en de hulp van Irene, kregen we de boel niet weggeruimd. Na 5 uur hectische uitlening ben je aardig afgedraaid. Voor de avond heb ik Petra opgeroepen als extra kracht, zodat ik verder kon met het zomerrooster. Want daar begint de tijd zo langzamerhand toch voor te dringen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten