dinsdag 3 april 2018

Beschuit met muisjes

Op mijn werk is het een traditie, dat degene, die opa of oma wordt, trakteert op beschuit met muisjes. Nu betreft het voornamelijk oma's, maar na de geboorte van Faas kon ik meedoen met deze traditie.

Ook al was het mijn vrije ochtend, vanmorgen fietste ik toch naar de Hoofdbibliotheek in Katwijk. Na de 30 kilometer hardlopen van gisteren kon ik vanmorgen toch niet hardlopen. Daar ik toen geen meter gefietst had, was dit een mooie gelegenheid om de benen los te rijden.

Ik kon gewoon traplopen, dus ik was niet te diep gegaan, maar op souplesse fietsen is altijd goed voor het herstel. Onder een grauw wolkendek fietste ik naar Katwijk om na de ochtendpauze op het werk om vervolgens door de duinen in het zonnetje naar de volkstuin te trappen. Daar gaf ik de planten in de kas water. Na een trainingsritje van 29 kilometer was ik weer thuis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten